Download SimCity BuildIt Mod Apk v1.14.6.46601 (Level10/Max Money/Cash/Keys/Fresh Map)



Download SimCity BuildIt Mod Apk v1.14.6.46601 (Level10/Max Money/Cash/Keys/Fresh Map) Free Download Upadate Terbaru Agustus 2016 Gratis. Dalam kesempatan yang hebat kali ini saya akan membagikan sebuah game android yang akan mewujudakan mimpi kalian untuk memiliki kota yang sangat indah yang kalian idam idamkan, karena didalam game SimCity BuildIt Mod Apk ini kalian akan menjadi seorang yang penting untuk menata, merapikan, menciptakan kota yang sangat indah dan sangat keren [ kota modern ]. Sebagian besar dari kalian mungkin telah mengetahui tentang game android yang sangat keren ini sobat, jadi bagi kalian yang sudah tau ayo sekarang juga segera download gamenya dan mainkan diandorid kalian dan bagi kalian yang masih belum megetahui tentang game android yang keren ini maka saya akan menjelaskannya secara singkat kepada kalian semuanya sobat, game SimCity BuildIt Mod Apk ini adalah game android yang mempunyai tujuan untuk menciptakan suatu kota modern yang memiliki keindahan tersendiri dalam berbagai segi sudut pandang, misalkan dari kerapian rumah dan bangunan lainnya, wahana pariwisata kota yang bagus, jalur transportasi yang mudah dilalui dan masih banyak hal menarik lainnya yang kalian bisa dapatkan di game ini .

Hal yang penting yang harus kalian ketahui dari game android dengan judul SimCity BuildIt Mod Apk yang saya posting kali ini adalah bahwa file yang saya bagikan kali ini adalah file yang sudah berbrntuk mod sobat, jadi kalian bisa memaksimalkan tingkat pembangunan kota yang kalian mimpi mimpikan tanpa harus khawatir tentang keuangan dan hal lainnya karena game ini mempunyai banyak akses unlimited seperti Money, Key dan Map sobat, jadi bagi kalian yang ingin membagun kota impian kalian ayo segera download game android ini sekarang juga dari hp kalian masing masing ya, untuk mendownload game ini silahkan klik pada link download yang telah saya sediakan yang berada dibawah postingan ini sobat.

Description :

Build your own beautiful, bustling city where your citizens will thrive. The larger and more intricate your city gets, the more needs your citizens have, and it’s up to you to keep them happy. This is an all-new SimCity game – re-imagined for mobile.
This app offers in app purchases. You may disable in app purchases using your device settings.

BUILD YOUR CITY
With countless buildings and vivid, 3D-quality graphics, this is the most realistic city builder on mobile. Place buildings strategically to keep the taxes flowing and your city growing. Pinch, zoom, and rotate 360 degrees as you manage and expand your city on the go – both online and offline.

BRING YOUR CITY TO LIFE
Create resources and build up your skyline. Then trade resources with friends and other cities. Complete boat orders and ship cargo from your airport. Build Tokyo-style neighborhoods and unlock exclusive buildings like the Empire State Building and the Arc de Triomphe. Expand along the beach with a marina, waterpark, and more. Even unleash natural and not-so-natural disasters, like UFOs!

KEEP YOUR CITIZENS HAPPY
Solve real life challenges like traffic, fires, and pollution. Provide services like power plants and police departments to meet your citizens’ needs, and boost your population with parks and education. Keep traffic moving with grand avenues and streetcars. Complete fun challenges to shape your society.

Watch your city come to life – night and day!

Screenshot




What's New :


  • The Summer of Sports, where starting July 28 you can customize your city when groups of sports venues are released every week for 4 weeks, including parks, beach, mountain, and entertainment venues
  • Personal rank in Contest of Mayors, where you can get Platinum Keys and Golden Tickets with level ups
  • 10% more game area and safe storage for specialization buildings

Link Download

Download SimCity BuildIt Apk v1.14.6.46601 Mod
[ Download file Apk ] Server 2

Download Data OBB

SimCity BuildIt Mod Apk v1.14.6.46601 (Level10/Max Money/Cash/Keys/Fresh Map) Free Download

Post a Comment

أحدث أقدم